Autotootjad on keskkonnasõbralikkuse nimel plastist ja kummist osi loodussõbralikumate materjalide soja ja kanepi vastu vahetanud, aga sellel tegevusel on kahjulikke kõrvalmõjusid.
Nimelt ahvatlevad need närilisi, refereerib Kauppalehti Detroit Free Pressi artiklit.Lehe teatel pole soja kasutamine autodes mingi uus asi, Ford on kümme aastat kasutanud autoistmete polstriks sojaubade baasil valmistatud materjali. Nüüd on mitmed USA autoomanikud probleemide ees – närilised on autode söödavad osad avastanud.
Ford ei ole ainuke, keda see probleem puudutab. 2016. aastal esitati Toyota vastu ühishagi, millega nõuti ettevõttelt rotikahjustuste kulude katmist. Asi algas ühe autojuhi juhtumist, kes pidi maksma garantiiajal remondikuludeks 1500 dollarit, kuna närilised olid tema 2012. aastal ostetud Tundrat kahjustanud.Toyota teatas vastuses, et soja põhjal tehtud isolatsioon ei ahvatle rotte rohkem kui muu õli baasil toodetu. Samuti tuleb ettevõtte teatel närilisekahjustusi ette kogu autotööstuses, neid ei esine üksikutel autotootjatel või mudelitel.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.