Autotootjad on keskkonnasõbralikkuse nimel plastist ja kummist osi loodussõbralikumate materjalide soja ja kanepi vastu vahetanud, aga sellel tegevusel on kahjulikke kõrvalmõjusid.
Nimelt ahvatlevad need närilisi, refereerib Kauppalehti Detroit Free Pressi artiklit.Lehe teatel pole soja kasutamine autodes mingi uus asi, Ford on kümme aastat kasutanud autoistmete polstriks sojaubade baasil valmistatud materjali. Nüüd on mitmed USA autoomanikud probleemide ees – närilised on autode söödavad osad avastanud.
Ford ei ole ainuke, keda see probleem puudutab. 2016. aastal esitati Toyota vastu ühishagi, millega nõuti ettevõttelt rotikahjustuste kulude katmist. Asi algas ühe autojuhi juhtumist, kes pidi maksma garantiiajal remondikuludeks 1500 dollarit, kuna närilised olid tema 2012. aastal ostetud Tundrat kahjustanud.Toyota teatas vastuses, et soja põhjal tehtud isolatsioon ei ahvatle rotte rohkem kui muu õli baasil toodetu. Samuti tuleb ettevõtte teatel närilisekahjustusi ette kogu autotööstuses, neid ei esine üksikutel autotootjatel või mudelitel.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.