• 21.05.18, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Velotaksode juhtidele esitatakse karmimaid nõudeid

Tallinna linnavalitsus kehtestab uue eelnõuga velotaksodele, lõbusõidurongidele ja loomveokitele selged nõuded, vahendas ajaleht Pealinn.
Velotakso
  • Velotakso
  • Foto: Eiko Kink
Näiteks peab velotakso juht olema vähemalt 18aastane, tal peab olema juhiluba ning tal ei tohi olla kehtivaid karistusi joobes juhtimise või sõidukiiruse ületamise eest. Sõitjate veoks on tal aga vaja taotleda teenindajakaart, mida jagab mupo ja mida ei saa ilma reegleid täitmata.
Jalgrattal peavad aga olema sõitjatele turvarihmad, töökorras pidurid, signaalkell ja suunatuled. Ka peab juhil olema piisavalt vahetusraha ning ta peab üldjuhul sõitma sihtkohta kliendi soovitud teed mööda. Reeglite täitmist hakkab jälgima mupo.
Autor: Äripaev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele