• 21.05.18, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Velotaksode juhtidele esitatakse karmimaid nõudeid

Tallinna linnavalitsus kehtestab uue eelnõuga velotaksodele, lõbusõidurongidele ja loomveokitele selged nõuded, vahendas ajaleht Pealinn.
Velotakso
  • Velotakso
  • Foto: Eiko Kink
Näiteks peab velotakso juht olema vähemalt 18aastane, tal peab olema juhiluba ning tal ei tohi olla kehtivaid karistusi joobes juhtimise või sõidukiiruse ületamise eest. Sõitjate veoks on tal aga vaja taotleda teenindajakaart, mida jagab mupo ja mida ei saa ilma reegleid täitmata.
Jalgrattal peavad aga olema sõitjatele turvarihmad, töökorras pidurid, signaalkell ja suunatuled. Ka peab juhil olema piisavalt vahetusraha ning ta peab üldjuhul sõitma sihtkohta kliendi soovitud teed mööda. Reeglite täitmist hakkab jälgima mupo.
Autor: Äripaev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele