• 09.04.18, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riisipere rong sõidab ajutiselt vaid Vasalemmani

AS Eesti Raudtee alustab 23. aprillil remonttöödega Riisipere jaamas, mis suletakse rongiliikluseks kuni 18. maini. See tähendab, et rongid saavad sõita kuni Vasalemmani ning sel perioodil teenindatakse Riisipere reise Vasalemma-Riisipere lõigul asendusbussidega.
Elroni rongiga saab ajutiselt sõita vaid kuni Vasalemmani.
  • Elroni rongiga saab ajutiselt sõita vaid kuni Vasalemmani.
  • Foto: Raul Mee
“Peagi jätkuv raudtee renoveerimine võimaldab tulevikus pakkuda mugavamat ja sujuvamat rongisõitu. Seoses ehitustöödega tuleb reisijatel arvestada mõningate ebamugavustega, kuid loodame kõigi mõistvale suhtumisele ja täname juba ette kannatlikkuse eest,” ütles Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo.
Remondiaegse sõiduplaani koostab Elron koostöös Eesti Raudteega, arvestades reisijate huvidega võimalikult suures ulatuses. Töid teostatakse lõikude kaupa, vastavalt tööde edenemisele muutuvad ka sõiduplaanid. 
Rongisõitu planeerides palub Elron jälgida aktuaalset infot kodulehelt (www.elron.ee) ja infostendidelt, kus avaldatakse jooksvalt ka remondiaegsed sõiduplaanid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele