• 26.02.18, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TTÜ esitleb avatud uste päeval oma isejuhtivat autot

Tallinna Tehnikaülikool korraldab teisipäeval, 27. veebruaril, avatud uste päeva, kus muuhulgas saab oma silmaga näha, kui kaugele on jõutud Eestis arendatava isejuhtiva autoga.
Selline hakkab välja nägema TTÜ ja SIlberauto arendatav iseauto.
  • Selline hakkab välja nägema TTÜ ja SIlberauto arendatav iseauto. Foto: Viktoria Tkatšenko, TTÜ personalijuhtimise magistrant
Koostöös Silberautoga arendatav isejuhtiv auto peaks valmis sama sügiseks, TTÜ 100 juubeliks. Sõiduk hakkab liikuma TTÜ 50 hektari suurusel keerukal maa-alal, kus on 72 ehitist.
TTÜ isejuhtivate autode projektijuht Raivo Sell rääkis ERR-le, et soomlased, kes arendavad isejuhtivaid autosid, käisid veel eelmiselgi nädalal uurimas, kas siit oleks palgata spetsialiste. “Nad andsid mulle nimekirja, et paluks töötajaid meilt, kes on selle projektiga seotud,” rääkis Sell kohtumisest Soome idufirmaga.
Seetõttu otsibki TTÜ tudengeid isejuhtivate autode meeskonda. Vaja on nii insenere, tarkvara- ja riistvaratehnolooge.
Kokku saab sel aastal TTÜ-s valida 34 bakalaureuse-, integreeritud ja rakenduskõrgharidusõppe eriala vahel. Uued ja laiapõhjalised õppekavad on paindlikud – õpingute alguses pööratakse rohkem tähelepanu üldistele teadmistele ning kitsam spetsialiseerumine toimub hiljem.
Sisseastumisavaldusi TTÜ erialadel õppimiseks saab esitada sisseastumise infosüsteemis www.sais.ee  25. juunist kuni 4. juuli kella 15.00ni. Esimese astme vastuvõetute nimekirjad avalikustatakse 13. juulil, magistriõppe nimekirjad 11. juunil 2018.
Avatud uste päeval saavad noored tutvuda TTÜ uue õppeprogrammiga, osaleda erinevates töötubades ja loengutes ning eksursioonides.
Töötubadesse ja loengutesse saab registreeruda siin.
 

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele