• 06.02.18, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autovedajad ootavad teekasutustasu osas muudatusi

Autovedajaid jaanuarist kehtima hakanud teekasutustasu osas küsitledes tuuakse välja mitmeid ideid, kuidas riik seda raha paremini koguda võiks.
OÜ Karutel juht Marko Novik peab 12eurost teekasutustasu ühe päeva kohta liiga kõrgeks.
  • OÜ Karutel juht Marko Novik peab 12eurost teekasutustasu ühe päeva kohta liiga kõrgeks.
  • Foto: Erik Prozes
“Teekasutustasu võiks olla lisaks registreerimisnumbrile ka ettevõtte-põhine! See tähendab, et kui lähed sisse nimega, siis tuleks kogu info ette, mitte ainult üks masin,” viitab ML Capital OÜ juht Margus Liivrand portaalile teetasu.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele