• 25.01.18, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Go Bus hakkab Tartu linnaliine teenindama 64 uue gaasibussiga

Sõlmitud lepingu kohaselt toob Go Bus 1. juulist 2018. aastal Tartu tänavatele sõitma 64 uut madalapõhjalist gaasibussi.
Go Busi buss.
  • Go Busi buss.
  • Foto: Andras Kralla
Sõlmitud lepingu kohaselt toob Go Bus 1. juulist 2018. aastal Tartu tänavatele sõitma 64 uut madalapõhjalist gaasibussi, millesse on võimalik mugavalt siseneda nii ratastoolis kui ka lapsevankriga, teatas ettevõte. 
Go Busi juhataja Enn Randmaa hinnangul teeb Tartu linnatransport uute busside tulekuga suure hüppe rohelisema ja kvaliteetsema elukeskkonna poole. “Võrreldes praegu kasutuses olevate diislikütusega sõitvate bussidega muutub linnaõhk kindlasti puhtamaks,” ennustas Randmaa.
“Oleme juba alustanud Ringtee bussipargi territooriumile bussihanke võidu eelduseks olnud aeglase tankimise gaasitankla ehituse planeerimist ning lähiajal otsustame, kellega koostöös projekti ette võtame.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Ühistransport on kompleksne teenus, mille eesmärk on toimetada inimesed kiiresti ja mugavalt ühest punktist teise,” ütles Randmaa. “Kindlasti oleme valmis koostöös linnaga tulevikus arutama, mismoodi teenus ning liinivõrk reisijatele veelgi paremaks ja paindlikumaks muuta.”
Kuigi rohkem kui pool aastat kestnud kohtuvaidlused bussihanke üle tekitasid võimaluse, et rajatav gaasitankla ei saa vaidluste venimise korral õigeks ajaks valmis, siis Randmaa kinnitusel on planeerimine ja tööd igati graafikus.
Go Bus sõlmis Tartu linnaga veolepingu kümneks aastaks maksumusega 6,6 miljonit eurot aastas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele