Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EVR Cargo pikendas kollektiivlepingut raudteelaste ja vedurimeestega
Eile allkirjastasid Eesti raudtee-ettevõte EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu, Eesti Raudteelaste Ametiühingu esimees Oleg Tšubarov ja Eesti Vedurimeeste Ametiühingu esimees Raivo Romm kollektiivlepingu pikendamise kokkuleppe 2018. aastaks.
„Ma tänan ametiühingute esimehi Oleg Tšubarovit ja Raivo Rommi ning usaldusisikuid panuse eest kollektiivlepingu pikendamise läbirääkimiste õnnestumisse. Läbirääkimiste keskmes oli töötasu ning lisaks arutati töötajate enesetäiendamise võimalusi. EVR Cargo jaoks on mööduv aasta edukas olnud, sest jõudsime kahjumist kasumisse ning selles on suur roll olnud pühendunud ja lojaalsetel töötajatel ning ma tänan neid selle eest,“ rääkis EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu pressiteates.
„Läbirääkimiste õhkkond oli üksteist toetav ja mõistev. Alati on neid, kes läbirääkimistest rohkem võidavad, kuid hea meel on tõdeda, et mitmetes seisukohtades leiti ühine keel ja kokkuleppega võib rahule jääda,“ selgitas usaldusisik Andrus Kadai.
Pikendatud kollektiivleping sõlmiti esialgselt Eesti Raudteelaste Ametiühinguga 2014. aastal ja Eesti Vedurimeeste Ametiühinguga 2016. aastal.
EVR Cargo on Eesti juhtiv raudtee-ettevõte, mille põhilisteks ärisuundadeks on kaubavedu, vedurite ja vagunite remont ja ehitus ning vagunite rent. Ettevõte annab tööd 650 inimesele.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.