Eile allkirjastasid Eesti raudtee-ettevõte EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu, Eesti Raudteelaste Ametiühingu esimees Oleg Tšubarov ja Eesti Vedurimeeste Ametiühingu esimees Raivo Romm kollektiivlepingu pikendamise kokkuleppe 2018. aastaks.

- EVR Cargo.
- Foto: Erik Prozes
„Ma tänan ametiühingute esimehi Oleg Tšubarovit ja Raivo Rommi ning usaldusisikuid panuse eest kollektiivlepingu pikendamise läbirääkimiste õnnestumisse. Läbirääkimiste keskmes oli töötasu ning lisaks arutati töötajate enesetäiendamise võimalusi. EVR Cargo jaoks on mööduv aasta edukas olnud, sest jõudsime kahjumist kasumisse ning selles on suur roll olnud pühendunud ja lojaalsetel töötajatel ning ma tänan neid selle eest,“ rääkis EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu pressiteates.
„Läbirääkimiste õhkkond oli üksteist toetav ja mõistev. Alati on neid, kes läbirääkimistest rohkem võidavad, kuid hea meel on tõdeda, et mitmetes seisukohtades leiti ühine keel ja kokkuleppega võib rahule jääda,“ selgitas usaldusisik Andrus Kadai.
Pikendatud kollektiivleping sõlmiti esialgselt Eesti Raudteelaste Ametiühinguga 2014. aastal ja Eesti Vedurimeeste Ametiühinguga 2016. aastal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
EVR Cargo on Eesti juhtiv raudtee-ettevõte, mille põhilisteks ärisuundadeks on kaubavedu, vedurite ja vagunite remont ja ehitus ning vagunite rent. Ettevõte annab tööd 650 inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.