Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kes ei tahaks töötada bussijuhina?
Bussisektorile pole tähelepanu pööratud vähemalt viimased 10 aastat ja ma näen, et sellest on vaja rääkida laiemalt, kirjutab Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
Foto: Andres Haabu
Viimasel ajal räägitakse väga palju uutest bussidest, innovatsioonist ja digitaliseerimisest. Isesõitvad bussid on tulemas. Tähelepanuta jäetakse aga väga paljus kõige olulisem: see on bussijuht.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.