• 28.12.17, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes ei tahaks töötada bussijuhina?

Bussisektorile pole tähelepanu pööratud vähemalt viimased 10 aastat ja ma näen, et sellest on vaja rääkida laiemalt, kirjutab Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
  • Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
  • Foto: Andres Haabu
Viimasel ajal räägitakse väga palju uutest bussidest, innovatsioonist ja digitaliseerimisest. Isesõitvad bussid on tulemas. Tähelepanuta jäetakse aga väga paljus kõige olulisem: see on bussijuht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele