Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kes ei tahaks töötada bussijuhina?
Bussisektorile pole tähelepanu pööratud vähemalt viimased 10 aastat ja ma näen, et sellest on vaja rääkida laiemalt, kirjutab Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
Hansabussi Baltikumi juht Henri Kaasik-Aaslav.
Foto: Andres Haabu
Viimasel ajal räägitakse väga palju uutest bussidest, innovatsioonist ja digitaliseerimisest. Isesõitvad bussid on tulemas. Tähelepanuta jäetakse aga väga paljus kõige olulisem: see on bussijuht.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.