Tarbesõidukite turg vajutab gaasi juurde

Citroen Nemo  Foto: Julia-Maria Linna

AMTELi teatel müüdi novembris 460 uut tarbesõidukit, mis ületab mulluse novembri müügi 22,3%.

Seega jätkub tarbesõidukite turul aina tempokam tõus. Kokku on tänavu 11 kuuga müüdud 11,1% võrra rohkem uusi tarbesõidukeid kui möödunud aasta samal perioodil.

Markidest oli edukaim Citroen 83 sõidukiga. Järgnesid Peugeot ja Renault, vastavalt 58 ja 55 tarbesõidukiga.

Veokite segmendis olid edukaimad Volvo ja Scania, vastavalt 36 ja 33 müüdud veokiga.

Ka Eesti uute sõiduautode turul jätkus novembris kiire kasv ja nii on tänavu 11 kuuga müüdud juba rohkem uusi sõiduautosid kui mullu terve aasta jooksul kokku.

Novembris müüdi kokku 2100 uut sõiduautot, mis ületab möödunud aasta novembri müügi 14,3%. Kokku on tänavu 11 kuuga aga müüdud juba 23 522 uut sõiduautot, mida on 1093 autot rohkem kui terve eelmise aasta jooksul kokku. Kasv 11 kuuga on möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 11,3%.

Segmentidest on populaarsemad jätkuvalt väiksemad keskklassi autod (novembris osakaal 22,7%) ja keskmised maasturid (21,4%). Järgnevad keskautod ja väiksemad maasturid. Uusi hübriidautosid müüdi novembris 86, uusi elektriautosid ja gaasiautosid (CNG) kaubaks ei läinud. Eksporti läks 72 sõiduautot.

Automarkide edetabelis tõusid novembri müüduimaks margiks Škoda, milliseid müüdi kokku 257. Teiseks populaarsem oli Toyota 251 müüdud autoga ja kolmandaks enim läks kaubaks Renault autosid (186). Ka populaarsemate mudelite edetabelis kerkis esimeseks Škoda oma Octavia mudeliga, milliseid müüdi 113. Järgnesid Honda CR-V ja Kia Cee’d, vastavalt 100 ja 67.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159
Ana Madismäe
Ana MadismäeReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150