AS Tallink Grupp vedas 2017. aasta kolmandas kvartalis (juuli-september) kokku 2 912 759 reisijat, mis on 2.0% võrra rohkem kui samal perioodil 2016. aastal. Ka veetud kaubaühikute hulk, mis oli kolmandas kvartalis 91 335 ühikut, oli 12.5% võrra suurem kui 2016. aastal samal perioodil.
„2017. aasta kolmas kvartal on Tallink Grupi jaoks olnud positiivne. Meie laevadel on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga reisinud 57 600 inimest rohkem ning kvartali alguses, juulikuus, saavutasime uue reisijaterekordi, kui meie laevadel reisis ühe kuu jooksul kokku 1,2 miljonit reisijat,“ kommenteeris pressiteate vahendusel kolmanda kvartali tulemusi AS Tallink Grupi finantsdirektor Veiko Haavapuu.
„Reisijate arv on kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aastaga liikunud positiivses suunas pea kõikidel meie liinidel. Suurim reisijate arvu kasv võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, 71%, on toimunud Läti-Rootsi liinil pärast teise laeva, Romantika, lisamist liinile eelmise aasta detsembris,“ lisas Haavapuu.Haavapuu sõnutsi on Eesti-Soome vahelise liini reisijate 5% vähenemise peamiseks põhjuseks see, et Tallinn-Helsingi kruiisiliinil on sel aastal tegutsemas üks kruiisilaev vähem kui eelmisel aastal. „Eelmise aasta augusti lõpuni oli meil Tallinn-Helsingi liinil neli laeva, kaks shuttle laeva ja kaks kruiisilaeva. Eelmise aasta lõpus suunasime ühe kruiisilaevadest ümber Läti-Rootsi liinile ning sel aastal on meil Tallinn-Helsingi kruiisiliinil olnud vaid üks kruiisilaev, seega ei ole väiksem reisijate arv üllatus,“ lausus Haavapuu.„Lisaks sellele, et meie reisijate arv üha kasvab, näitab kolmanda kvartali statistika ka seda, et kaubavedu kõikidel meie liinidel on kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aastaga suurenenud. Eesti ja Soome vahelise kaubaveo kasv on veetud ühikute arvu poolest jätkuvalt suurim. Ainuüksi sellel kaubaveoliinil vedasime me 2017. aasta kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes ligi 6000 ühikut rohkem kaupa,“ võttis Haavapuu kolmanda kvartali tulemused kokku.
Seotud lood
AS Tallink Grupp vedas 2017. aasta novembris 692 506 reisijat, mis on 5,9% võrra rohkem võrreldes eelmise aasta novembriga, teatas Tallink.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.