Kirgliku ühiskondliku debati kõrval tähendab Rail Baltica rajamine paljude tehniliste ja korralduslike küsimuste lahendamist ning pika rea hangete korraldamist. Milles on praeguseks kokku lepitud ning millal avanevad projekteerimis- ja ehitushanked?
Kolmes Balti riigis tegutsevat ühisettevõtet RB Rail ASi ning Eestis koos Tehnilise Järelevalve Ameti ja Tallinna Linnatransport ASiga Rail Balticu projekti ellu viiv Rail Baltic Estonia OÜ juht Indrek Orav ütleb,
pane tähele
Rail Baltic Estonia juht Indrek Orav räägib hiigelprojekti hetkeseisust, tasuvusuuringutest ja arendusplaanidest 24. oktoobril toimuval Taristuehituse konverentsil.
Ettekandest saab parima ülevaate hangetest ning nendega seonduvast spetsiifikast, hangete planeerimisloogikast ja nende jaotusest Rail Baltic Estonia ja Baltikumi ühisettevõtteRB Rail vahel.
et käesolevaks ajaks, septembri alguseks on lõpetatud Rail Balticu eelprojekteerimine Pärnu- ja Raplamaal. Harjumaal lõpetavad Hendrikson & Ko ja Reaalprojekt AS töö eelprojektiga tuleva aasta alguseks.
Orava sõnul sai juba planeerimise faasis enam-vähem selgeks, kuhu tulevad trassile sillad, millisele kõrgusele rajatakse muldkeha jne. “Sellest ajast on trassigeomeetria pikiprofiilis üsna täpselt paika pandud,” ütleb ta. Eesti alal ligikaudu 90 viaduktist ja sillast moodustavad suurema osa maanteeviaduktid, mille kohaselt hakkab raudteetrass kulgema üldjuhul maanteede alt.
Rail Baltica hangetest loe pikemalt
Ehitusuudiste veebist.
Autor: Lauri Leet Kaasautor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.