2. oktoobril alustab Omniva tehnoloogiajuhi ja juhtkonna liikmena tööd Mart Nael, kes on juhtinud rahvusvahelisi tehnoloogiaorganisatsioone Swedbankis, Telia Eestis ja Bigbankis.
Naelal on pikaajaline kogemus tehnoloogiavaldkonna juhtimisel ja edendamisel finantsteenuste, telekommunikatsiooni- ja IT-teenuste valdkondades. Samuti on ta olnud tegev nii transpordi- ja logistikaettevõtetes, valitsusasutustes kui ka start-up ökosüsteemis.
„Mardi laiapõhjaline kogemus nii inimeste kui tehnoloogia juhtimisel ja suurte rahvusvaheliste projektide elluviimisel aitab Omnival edukalt lõpule viia käimasoleva uue logistika infosüsteemi rajamise ning viia Omniva tehnoloogiavaldkond uuele tasemele,“ ütles Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel pressiteates. Tema sõnul on Naela liitumine Omniva meeskonnaga järjekordne suur samm organisatsiooni IT valdkonna ülesehitamise suunal.
„Logistika ja tehnoloogia on põnev kombinatsioon, mis võimaldab ühendada füüsilist ja digitaalset maailma suurepärase kliendikogemuse loomiseks. Kliendikogemus on saanud suurimaks konkurentsieeliseks ja ettevõtte edu võtmeks. Seejuures on keskne roll pühendunud ja andekatel inimestel, kes eelneva võimalikuks teevad,” ütles Nael.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mart Nael on õppinud arvuti- ja süsteemitehnikat Tallinna Tehnikaülikoolis ning strateegilist juhtimist London Business Schoolis.
Omniva on rahvusvaheline kontsern, mis pakub posti-, logistika- ja infologistikateenuseid. Kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post, tütarettevõte AS Maksekeskus, Leedus asuv tütarettevõte UAB Omniva LT, Lätis asuv SIA Omniva ning sidusettevõte OÜ Post11, mis pakub e-kaupmeestele rahvusvahelisi logistilisi terviklahendusi kaupade kättetoimetamiseks üle kogu maailma.
Kontsern investeeris esimesel poolaastal eeskätt infotehnoloogiasse, jätkates uue logistika infosüsteemi arendamist, ning tegi ettevalmistusi uue logistikakeskuse rajamiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.