BLRT Grupi 2016 juunis soetatud ujuvdokk alustas 5. augustil teekonda Klaipedasse, kus ta paigaldatakse BLRT Grupile kuuluvasse Western Shipyardi laevatehasesse.

- Dockwise Vanguard
- Foto: BLRT Grupp
11 000 tonni kaaluv ujuvdokk veeti augusti algul 110 000-tonnise kandevõimega hiiglasliku üliraskete veoste, nagu näiteks avamere nafta- ja gaasipuurplatvormide, transportimiseks mõeldud aluse Dockwise Vanguard pardale. Ülimalt keeruline laadimisoperatsioon kestis BLRT Grupi spetsialistide ja Dockwise esindajate valvsa pilgu all 11 tundi. Pärast 3825 miili pikkust rännakut jõuab dokk augusti lõpus Klaipedasse.
BLRT Grupp ostis 235 meetrit pika ja 53 meetrit laia ujuvdoki Montenegros resideeruvalt Adriatic Shipyard Bijela laevatehaselt. „Uus dokk saab olema suurim Baltimaades. Ta avab laevaomanikele ja laevatehasele uued võimalused Panamax-suuruses laevade remontimiseks ja moderniseerimiseks,“ lausus Western Shipyardi peadirektor Arnoldas Šileika.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.