Täna öösel pikeneb Tallinna Lennujaama lennurada taaskord täispikkuseni, ehk 3480 meetrini – lõppevad ehitustööd lennuraja läänepoolses otsas ning algavad mahukad tööd lennuraja keskmises osas.

- Lennujaamas jätkuvad öised rajaehitustööd kuni sügiseni
- Foto: Äripäev AS
Tallinna Lennujaama taristu arendusdirektori Tõnu Mühle sõnul kehtivad öised lennuliikluse piirangud kuni oktoobri alguseni. „Seni oli lennurada liiklusele avatud kolmel ööl nädalas, tänasest alates on lennurada liiklusele avatud vaid kahel ööl nädalas,“ selgitas Mühle. Rada on avatud täies ulatuses ööl vastu kolmapäeva ning vastu laupäeva, teistel öödel on lennurada liiklusele täielikult suletud vahemikus kl 00.30 kuni 6.00. „Suurimaks väljakutseks on kõikide töödega valmis saada hommikuste väljumiste ajaks, seetõttu ei saa me hilinevaid lende nendel öödel vastu võtta – muidu jääksid ära tuhandete reisijate hommikused reisid,“ rõhutas Mühle.
Lennuraja keskmises osas vahetakse välja rajakate, tõstetakse ümber lennuraja tuled ning muudetakse markeeringuid. Läänepoolses otsas lõpetatud töödega on taastunud lennujaama võime kasutada mõlemal maandumissuunal ILS-täppismaandumise süsteemi. „Täispikkuses lennurada ning täisvõimekusega maandumissüsteem parandavad märkimisväärselt lennuohutust Tallinna Lennujaamas,“ lisas Mühle.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.