Tallinna–Helsingi tunnel ega selle rajamiseks vajaliku 15 miljardi euro väljarääkimine Hiina investoritelt pole tunneli ehitust vedava, hittmängu “Angry Birds” turundusnäo Peter Vesterbacka sõnul midagi ületamatut, kirjutab Äripäev.
Suur plaan on lihtne seepärast, et Eesti ja Soome asuvad Euroopa ja Aasia suhtes keskpaigas, mida ümbritseb 5 miljardit inimest. Kaht linna ühendav tunnel on seetõttu Vesterbacka sõnul hiinlastele eriti atraktiivne. “Tunnel on üks tükk suuremast visioonist. See teeb kahest linnast ühe ja võimaldab teha koos seda, mida praegu tehakse lahe eri kallastel omal moel.”
Kas on realistlik, et see ühendus Tallinna–Helsingi vahel tuleb?
Jah, alustame tunneli ehitust järgmisel aastal ja viie aastaga on ühendus olemas.
Tõesti?
Selline on plaan.
Kuidas Vesterbacka plaani hiinlastele maha müüb ja miks ta selle projekti teostumisse nii optimistlikult usub, loe
Äripäevast.
Seotud lood
Reedel kohtusid Tallinna abilinnapead Züleyxa Izmailova ja Aivar Riisalu Tallinna-Helsingi tunneliprojekti juhtiva Peter Vesterbacka ning Shanghai inseneribüroode ja teadusasutuste esindajatega, külaliste eesmärgiks oli tutvustada Helsingi-Tallinna vahelist tunneliprojekti.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.