Autor: Logistikauudised.ee • 9. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Omniva Läti teeninduskvaliteet on kolme maailma parima seas

Foto: Riini Saluri, Omniva personalijuht
Omniva Läti teeninduskvaliteet hinnati klienditeeninduse kategoorias maailma TOP kolme hulka. Esikoha pälvis Suurbritannia postiettevõtte postipunktide lahendusega.

Eileõhtusel maailma mainekaimatel posti- ja logistikavaldkonna auhindadel World Post & Parcel Awards (WPPA)  jõudis Omniva Läti üksus klienditeeninduse kategooria kolme parima sekka.

Omniva Läti äriüksus on läbi aastate silma paistnud erakordselt kõrgetasemelise klienditeenindusega nii era- kui äriklientide seas. Iga-aastase ligi kahekordse kasvuga äriüksuse klienditeeninduse kvaliteedinäitajad ületavad mäekõrguselt ülejäänud logistikamaailma keskmist.

„Olenemata sellest, et võit läks seekord Inglismaale, on ka kolme maailma parima hulka jõudmine erakordselt suur tunnustus, eriti klienditeeninduse vallas,“ ütles varem Läti äri juhtinud Omniva juhatuse esimees Joona Saluveer pressiteates. “See, et meie tulemusi märgatakse, motiveerib meid ka edasisele arengule.”

Märkimisväärne on ka see, et klienditeeninduse kategooria võidu pälvis Suurbritannia postiettevõte Post Office Ltd oma võrgu ümberkujundamise eest. “Sisuliselt saadi võit ka Omniva poolt aina rohkem kasutusele võetava postipunktide lahenduse eest, kus postkontori teenuste osutamine viidi erapoodidesse. Tulemuseks on pikemad lahtiolekuajad, parem kättesaadavus, väiksemad kulud ning suurem kliendirahulolu,” märkis Saluveer.

Tänaseks on Omniva Läti äriüksus arenenud üheks kiiremini kasvavaks ettevõtte osaks. Saluveeri sõnul on kasvuvõimalus tänaseks juba ka selgelt realiseerunud. „Omniva äri Lätis on igal aastal kahekordistunud ja sarnane kasv on jätkunud ka tänavu esimesel poolaastal,“ selgitas Saluveer.

Erakliendi rahulolu iseloomustav soovitusindeks (NPS- Net Promoter Score) on Omniva Läti üksusel 8,7 (kümnepallisüsteemis). Teisisõnu tähendab see, et enamik kliente soovitab Omnivat ka oma tuttavatele ning sõpradele kasutamiseks.

E-kaubanduse kasv koos kõrge kliendirahuloluga on tinginud ka kiire pakiautomaadivõrgustiku laienemise kogu Baltikumis, mille tulemusena jõutakse klientidele lähemale. Praegu on Omnival Lätis 85 pakiautomaati. Koos Eesti 124 ning Leedu 67 automaadiga on see suurim pakiautomaatide võrgustik Baltikumis. 2017. aastal on Omnival plaanis oma võrgustikku veelgi laiendada ja mitmekesistada, paigaldades selleks erinevat tüüpi pakiautomaate, mis vastavad piirkonna vajadustele ja teenuse kasutusele.

World Post and Parcel Awards tänavusi võitjaid näeb Post & Parcel’i kodulehelt.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077