• 09.05.17, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn paneb merelaev Juku oksjonile

Tallinna linnavalitsus kavatseb aastaid linna teeninud merelaeva JUKU avalikule kirjalikule enampakkumisele panna, eelnõu kohaselt on laeva alghind 5550 eurot.
Merelaev Juku
  • Merelaev Juku
  • Foto: laevjuku.ee
mis on mis
MERELAEV JUKU
Liik: merelaev
Ehitusaasta: 1954
Ehitaja: VEB Schiffswerft (Saksamaa)
Ümberehitus: S.M. Kirovi KK Laevaremondi Baas (Miiduranna) 1982
Tallinna omanduses alates 2000. a.
Teenindas aastaid Tallinn-Aegna laevaliini
Pikkus: 20,7 m (pukspriidiga 26,5 m)
Laius: 5,2 m
Süvis vööris: 1,8 m
Süvis ahtris: 2,5 m
Kogumahutavus: 71
Veeväljasurve: 90 t
Peamasin: neljataktiline reevers-reduktor-diiselmootor 4 NVD 26-2 võimsusega 135 hj (98 kW)
Kiirus: mootoriga 8,2 sõlme
purjedega 6,5 sõlme
mootori ja purjedega 9,5 sõlme
Tallinna Transpordiamet tegi linnavalitsusele ettepaneku merelaeva JUKU võõrandamiseks avalikul kirjalikul enampakkumisel, sest ei näe enam võimalust laevaga liinireise korraldada – laev ei vasta kvaliteetsetele liinireisi tingimustele, on amortiseerunud ja vajaks edasiseks kasutamiseks kapitaalset remonti, mis on kulukas ja ebaotstarbekas.
Tallinna Transpordiameti hinnangu kohaselt on merelaeva JUKU väärtuseks laeva korpuse utiliseerimisel saadav vanametalli maksumus. Maksumusele tuleb lisada tulu olemasolevate päästevahendite, navigatsiooniseadmete ja muu laevavarustuse müügist. Merelaev JUKU võõrandatakse koos laevas oleva vallasvaraga.
Merelaev JUKU kohta saab rohkem infot siit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele