• 04.05.17, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Plaanitud muudatused kaubikute ja sõiduautode omatarbe käibemaksuga maksustamisel

Kui juba muudatusi teha, siis teha ikka nii, et segadus oleks totaalne, kirjutab käibemaksuekspert Tõnis Elling teemaveebis raamatupidaja.ee, kommenteerides plaanitud muudatusi sõidukite käibemaksustamisel.
Plaanitud muudatused kaubikute ja sõiduautode omatarbe käibemaksuga maksustamisel
  • Foto: Raul Mee
Lugedes kooskõlastusringil oleva käibemaksuseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse seletuskirja, selgub, et valitsus plaanib muuta ettevõtte valduses olevate kaubikute ja teatud sõiduautode omatarbe maksustamise aluseid. Kui praegu kehtivas käibemaksuseaduses (KMS) puudub üldse eraldi sõiduauto omatarbe maksustamise säte (visati KMS välja seoses sisendkäibemaksu 50% mahaarvamise piirangu seadmisega 2014. aasta lõpul), siis nüüd plaanitakse ettevõtluses kasutatavate kaubikute (N1 kategooria) ja taksode ning õppesõiduautode omatarbe maksustamise alused viia kooskõlla plaanitavate tulumaksuseaduse muudatustega erisoodustuse maksustamisel.
Pikemalt saad lugeda Raamatupidaja.ee-st.
Autor: Tõnis Elling Leinonen OÜ nõustamisüksuse juht

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele