Tallinki peamisel konkurendil Viking Line’il ei läinud eelmine majandusaasta kõige paremini – ulatuslike moderniseerimistööde tõttu seisid laevad pikalt dokis ja tulu jäi saamata, kirjutab Äripäev.

- Viking Line tellis Hiinast uue laeva.
- Foto: Viking Line
Nii tuleb Viking Line’i aktsionäridel läinud aasta eest leppida eelnenud aastaga võrreldes enam kui poole väiksema dividendiga – 0,40 senti 2015. aasta eest makstud 0,95 sendi asemel.
Dividendi maksmine on firma jaoks aga väga oluline, et kõik, kes on investeerinud, saaksid oma kapitalilt tulu, rääkis Viking Line’i juht Jan Hanses. Poliitika on välja maksta vähemalt 40% kasumist. Väikeaktsionäre on Viking LIne’il üle 3000.
Äripäev kohtus Helsingis Viking Line’i tegevjuhi Jan Hansese, infodirektori Johanna Boijer-Svahnströmi ning marketingi ja turunduse ala presidendi Kaj Takolanderiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna saatis Tallink Grupp välja korralise üldkoosoleku kokkukutsumise teate, kus nõukogu ja juhatus tegid ettepaneku maksta aktsionäridele dividende 3 senti aktsia kohta, selgub börsiteatest.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.