• 17.03.17, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

21. sajandi tarneahel: inimese roll on analüüs

Enamasti tegelevad ettevõtted ühel või teisel viisil tarnega ning seisavad küsimuse ees, kuidas luua tarneahel, mis oleks efektiivne, kiire, aga ka kliendisõbralik, soodne, turvaline jne. Hea tarneahela planeerimine eeldab tervikpildi nägemist.
Infovara konsultant Erle Kildjer
  • Infovara konsultant Erle Kildjer
  • Foto: Erakogu
Paraku saabki just tervikpildi puudumine sageli komistuskiviks, valitseb andmete virvarr ning puudub oskus ja vahend andmete kokku toomiseks ning nende põhjal otsuste tegemiseks. Selle tulemusel kaotavad ettevõtted otseselt raha. Olen kokku puutunud ettevõtetega, kelle puhul on kehva tarneahela planeerimise tõttu nö tuulde loobitud lausa miljoneid eurosid. Kusjuures, raha raiskamine võib olla ettevõttele nähtamatu – harjumuspärased tegevused ja sellega seotud kulutused on vaikimisi omaks võetud, kuigi tegelikult saaks paremini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele