Ainult tellijatele
17. märts 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

21. sajandi tarneahel: inimese roll on analüüs

Infovara konsultant Erle Kildjer
Autor: Erakogu
Enamasti tegelevad ettevõtted ühel või teisel viisil tarnega ning seisavad küsimuse ees, kuidas luua tarneahel, mis oleks efektiivne, kiire, aga ka kliendisõbralik, soodne, turvaline jne. Hea tarneahela planeerimine eeldab tervikpildi nägemist.

Paraku saabki just tervikpildi puudumine sageli komistuskiviks, valitseb andmete virvarr ning puudub oskus ja vahend andmete kokku toomiseks ning nende põhjal otsuste tegemiseks. Selle tulemusel kaotavad ettevõtted otseselt raha. Olen kokku puutunud ettevõtetega, kelle puhul on kehva tarneahela planeerimise tõttu nö tuulde loobitud lausa miljoneid eurosid. Kusjuures, raha raiskamine võib olla ettevõttele nähtamatu – harjumuspärased tegevused ja sellega seotud kulutused on vaikimisi omaks võetud, kuigi tegelikult saaks paremini.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077