• 17.03.17, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

21. sajandi tarneahel: inimese roll on analüüs

Enamasti tegelevad ettevõtted ühel või teisel viisil tarnega ning seisavad küsimuse ees, kuidas luua tarneahel, mis oleks efektiivne, kiire, aga ka kliendisõbralik, soodne, turvaline jne. Hea tarneahela planeerimine eeldab tervikpildi nägemist.
Infovara konsultant Erle Kildjer
  • Infovara konsultant Erle Kildjer Foto: Erakogu
Paraku saabki just tervikpildi puudumine sageli komistuskiviks, valitseb andmete virvarr ning puudub oskus ja vahend andmete kokku toomiseks ning nende põhjal otsuste tegemiseks. Selle tulemusel kaotavad ettevõtted otseselt raha. Olen kokku puutunud ettevõtetega, kelle puhul on kehva tarneahela planeerimise tõttu nö tuulde loobitud lausa miljoneid eurosid. Kusjuures, raha raiskamine võib olla ettevõttele nähtamatu – harjumuspärased tegevused ja sellega seotud kulutused on vaikimisi omaks võetud, kuigi tegelikult saaks paremini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele