• 21.02.17, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kruusateede kandevõime nõrgenemise tõttu kehtestatakse massipiirangud

Viimaste päevade temperatuuritõus on viinud riigi kruusateed kohati olukorda, kus teede säilimise eesmärgil kehtestatakse massipiirangud, teatas Maanteeamet. Olukord on keerulisem Lääne-Eestis.
Kruusateede kandevõime nõrgenemise tõttu kehtestatakse massipiirangud
  • Foto: Arno Mikkor
Kruusateede muldkehade alumised kihid on jääs, ülemine kruusakiht aga kohati sulanud ja veest läbi imbunud. Üleval olev vesi ei pääse allapoole ning tihti ka mitte külgsuunas välja voolama. Metsa- ja turbaveo ning muude raskete vedude mõjul võivad kruusateed veelgi rohkem kahjustatud saada ja kaotada kandevõime täielikult. Seetõttu on paljudel riigiteedel piiratud raskete veokite liikumist, mille eesmärk on teede ulatusliku kahjustamise ärahoidmine. Kehtestatud massipiiranguid saab jälgida rakendusest Tark Tee https://tarktee.mnt.ee/ nii kaardi kui tabeli kujul.
Maanteeamet püüab teha kõik endast oleneva, et teede seisukorda parandada, kuid enne hööveldamisega alustamist tuleb enamasti ära oodata teepinna tahenemine, sest märja kruusakihi liigutamine ühest tee äärest teise ei anna oodatud tulemust.
Maanteeamet ootab liiklejatelt mõistvat suhtumist ja palub kehtestatud piirangutest kinni pidada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele