Autor: Maarit Eerme • 12. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veebipoed ootavad logistikapartneritelt paindlikku ja kiiret teenust

Baltika e-kaubanduse juht Külli Koort
Foto: Erakogu
Kuidas on e-kauplustel organiseeritud pakkide saatmine ning kui tihti nad räägivad veofirmaga läbi lepingutingimused, kirjutab kaubandus.ee. Kullerfirma DPD Eesti jagab soovitusi, kuidas hoida paki saatmise pealt raha kokku.

„Hetkel on meil leping kõigi Eesti suuremate logistikateenuste pakkujatega ning eesmärk on pakkuda igale kliendile vastavalt tema eelistustele sobivat logistikateenust,“ sõnas Ilukaubamaja Tradehouse arendusjuht Kristjan Lorentson.

Baltikal on samuti logistikapartneritega pikemaajalised kokkulepped, mida nad siis ka vastavalt vajadustele korrigeerivad. „Olenevalt partnerist, asume läbirääkimistele kuskil korra aastas ikka,“ sõnas  Baltika e-kaubanduse juht Külli Koort.

Baltika e-kaubanduse juht Külli Koort, On24.ee nõukogu liige Peep Kuld, Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski ja Tradehouse'i arendusjuht Kristjan Lorentson esinevad 31. jaanuaril toimuval E-kaubanduse konverentsil "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?"

Tutvu konverentsi kavaga SIIN ja registreeru soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80) SIIN.

Selveri e-poest tellitud tooted viib kohale Omniva, sest ühtegi teist analoogset teenusepakkujat kahe aasta jooksul pole lisandunud. „Läbirääkimisi on peetud enamus tuntud transpordifirmadega, kuid senini ei ole suudetud konkurentsivõimelisemat hinda/teenust keegi pakkuda,“ rääkis Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski. Tema sõnul areneb e-toidupoodide valdkond kiiresti ja kindlasti on lähitulevikus oodata senisest mitmekesisemaid/uusi logistilisi lahendusi toidukottide klientideni toimetamiseks.

DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juhi Margot Posti sõnul räägitakse reeglina hinnad läbi aastapõhiselt. „Hinnatingimusi mõjutavad eelkõige kaubamaht, -profiil näiteks pakendamine, kaal, mõõdud ning sihtkoha piirkond.“

Loe kogu artiklit Kaubanduse veebist: E-kauplustel on surve pakkuda sama päeva paki saatmise teenust

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077