• 06.01.17, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks Taxify Soomest lahkus?

Koos venna Markusega Taxifyd juhtiv Martin Villig ütleb põhjanaabrite turult lahkumise kohta, et sealne ärikeskkond oli suletud ja monopoliseeritud, kirjutab Äripäev.
Markus Villig, üks Taxify asutajatest.
  • Markus Villig, üks Taxify asutajatest.
  • Foto: Andras Kralla
Villigi sõnul olid Soomes suureks probleemiks piiratud taksolitsentsid. „Minu teada on Helsingis välja antud umbes 1200 litsentsi - näiteks Tallinnas on taksojuhte aga umbkaudu 3000,“ illustreeris Villig, lisades, et aastas annab linn välja umbes paarkümmend litsentsi ning nende järjekorrad on väga pikad. „Puudub avatud konkurents, uued tegijad lihtsalt ei saa turule tulla,“ möönis ta.
Teiseks probleemiks on Villigi sõnul dispetšerite nappus. Enamikus Soome linnades on neid vaid üks, Helsingis kaks. „See tähendab, et sisuliselt on kaks kohta, kust inimesed saavad taksot tellida,“ lisas Villig.
Loe pikemalt Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele