Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) teatel langes tarbesõidukite müük novembris eelmise aasta 11. kuuga võrreldes 3,3 protsenti.
Käesoleva aasta 11 kuu kokkuvõttes aga püsib tarbesõidukite müük siiski 8,9 protsenti plusspoolel.
Populaarseimaks margiks osutus novembris Citroen 67 müüdud sõidukiga ning järgnesid Peugeot 62 ja Renault 48 müüdud tarbesõidukiga.
Veokeid müüs kõige enam Scania ning esikolmikusse mahtusid ka Mercedes-Benz ja Volvo.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleva aasta jaanuaris on tarbesõidukeid müüdud juba 553: võrreldes eelmise aastaga lausa 16,2 protsenti rohkem, teatas AMTEL.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.