• 06.12.16, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omniva alustas koostööd Inventoryga

Idufirma Inventory strateegiliseks partneriks üle-Euroopalisel transpordil sai Omniva, teatasid ettevõtted.
Omniva pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat
  • Foto: Meeli Küttim
Inventory ehitab Euroopa Alibabat – innovaatilist lao-ja ostukeskkonda, millele kogutakse Euroopas loodud tehnikatooted koos jooniste, mõõtude, laoseisu ning tellimis-ja hinnainfoga. Tegemist on lahendusega, mis indekseerib ära kõik ladudes saadaval olevad tööstuskomponendid ja toob niimoodi ka väiksemate nišitoodete pakkujad nähtavale. Seeläbi aidatakse väiketootjad mugavalt eksportima ja ühtlustatakse hinnataset.
Inventory ühe looja Sander Sebastian Aguri sõnul on Omniva kui partneri eelisteks eelkõige lai Baltikumiülene koduturg, rahvusvaheline võimekus ning avatus uutele innovaatilistele ideedele. Omniva pakiäri juhi Sten Argose sõnul on koostöö Inventoryga järjekordne põnev projekt, mis aitab edendada Eesti e-kaubandust.
Kõik Eesti tootjad, kes soovivad oma kaupu nähtavaks teha ja välisturule müüa, on oodatud Inventoryga ühendust võtma ja oma tooteid kataloogidesse lisama, sest loodavas tehniliste artiklite andmebaasis on võimalus kõikvõimalikele erinevatele toodetele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Omniva kaubamärgi all tegutsev AS Eesti Post on rahvusvaheline kontsern, mis pakub posti-, logistika- ja infologistikateenuseid. Kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post, tütarettevõtetena AS Maksekeskus, Leedus asuv tütarettevõte UAB Omniva LT, Lätis asuv SIA Omniva ning sidusettevõte OÜ Post11.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele