DFDSi hinnangul annab nii kaubavedude mahu kui ka reisijate arvu kasv märku Euroopa majanduse stabiilsest kasvust.
- M/L Liverpool Seaways, mis teenindab liini Paldiski - Kapellskär. Foto: DFDS
Laevafirma DFDSi liinivõrgus, mis korraldab reisijate- ja kaubavedu ka Paldiski-Kapellskäri ja Paldiski-Hanko liinidel, kasvasid kaubavedude mahud kolmandas kvartalis 17% ja reisijate arv 10%.
Kõige rohkem tõusid kaubamahud Inglise kanalis (30%), Soome lahel jätkusid veod samuti jõuliselt. DFDSi majandustulemusi mõjutasid kolmandas kvartalis kõige enam veomahtude suurendamine Inglise kanalis, vedude alustamine Paldiski ja Hanko vahel ning kahe uue ro-ro laeva tellimine Hiinast.
Võrreldes 2015. aasta kolmanda kvartaliga kasvas DFDS Grupi kasum sel aastal 6,5%, kulumieelne ärikasum kasvas 15% võrra. Tugeva majandustulemuse kindlustas meretranspordi- ja logistikateenuste kasv nii Lääne- kui ka Põhjamerel.
Aastatulu kasvu ennustatakse kolmanda kvartali tulude põhjal 4%-liseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Statistikaameti andmetel veeti 2016. aastal Eesti sadamate kaudu ligi 33,5 miljonit tonni kaupa ja raudteed pidi 25,4 miljonit tonni — need on viimase kümnendi väikseimad näitajad. 2015. aastaga võrreldes vähenes kaubamaht sadamates 4% ja raudteel ligi kümnendiku.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.