Küsides logistika- ja transpordiala ettevõtjailt, mida riik viimase aasta jooksul on nende sektori jaoks teinud, vastatakse pea ühest suust: ei midagi head.

- Suhete parandamine Venemaaga on üks samm, mida logistikasektor riigilt ootab – idasuunal taastuvad kaubamahud aitaks sektori taas kasvule.
- Foto: Marko Saarm/SAKALA/scanpix
“Midagi pole teinud,” sõnab riigi rolli kohta CF&S Estonia ASi juhatuse liige Harri Rästas. Sama meelt on ka ASi Schenker juht Janek Saareoks. “Majanduskeskkonda pole suudetud parandada võrreldes teiste riikidega, jääme tugevalt alla Balti kolleegidele ja muidugi aktsiisipoliitika on kirves selga Eesti vedajale,” lisab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.