• 13.10.16, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida head on riik teinud? Ei midagi

Küsides logistika- ja transpordiala ettevõtjailt, mida riik viimase aasta jooksul on nende sektori jaoks teinud, vastatakse pea ühest suust: ei midagi head.
Suhete parandamine Venemaaga on üks samm, mida logistikasektor riigilt ootab – idasuunal taastuvad kaubamahud aitaks sektori taas kasvule.
  • Suhete parandamine Venemaaga on üks samm, mida logistikasektor riigilt ootab – idasuunal taastuvad kaubamahud aitaks sektori taas kasvule.
  • Foto: Marko Saarm/SAKALA/scanpix
“Midagi pole teinud,” sõnab riigi rolli kohta CF&S Estonia ASi juhatuse liige Harri Rästas. Sama meelt on ka ASi Schenker juht Janek Saareoks. “Majanduskeskkonda pole suudetud parandada võrreldes teiste riikidega, jääme tugevalt alla Balti kolleegidele ja muidugi aktsiisipoliitika on kirves selga Eesti vedajale,” lisab ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele