Küsides logistika- ja transpordiala ettevõtjailt, mida riik viimase aasta jooksul on nende sektori jaoks teinud, vastatakse pea ühest suust: ei midagi head.

- Suhete parandamine Venemaaga on üks samm, mida logistikasektor riigilt ootab – idasuunal taastuvad kaubamahud aitaks sektori taas kasvule.
- Foto: Marko Saarm/SAKALA/scanpix
“Midagi pole teinud,” sõnab riigi rolli kohta CF&S Estonia ASi juhatuse liige Harri Rästas. Sama meelt on ka ASi Schenker juht Janek Saareoks. “Majanduskeskkonda pole suudetud parandada võrreldes teiste riikidega, jääme tugevalt alla Balti kolleegidele ja muidugi aktsiisipoliitika on kirves selga Eesti vedajale,” lisab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.