Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tõstukitootjatel nappis põrutavaid uuendusi
Euroopa üks suurimaid materjalikäsitluse ja logistikalahenduste messe CeMat on olnud ajalooliselt koht, kus tõstukitootjad toovad välja oma suuremad uudised, et saada neile võimalikult palju tähelepanu.
Hiina tootja BYD on keskendunud akude tehnoloogiale, et tõstukil oleks aku, mis kestab terve seadme eluea.
Foto: Fred Märtsoo
Tänavusel messil aga põrutavaid uudiseid ei olnudki, kuigi enamus messieksponaatidel oli tavavaliku juurde ka midagi uuenduslikku näidata.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.