• 05.08.16, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transport hoiab Eestit deflatsioonis

Statistikaameti andmetel jätkus Eestis juulis dflatsioon. Suurimat mõju tarbijahinnaindeksi langusele avaldas transport.
Mootorikütuse odavnemine aitab Eesti tarbijahinnaindeksit hoida deflatsioonis.
  • Mootorikütuse odavnemine aitab Eesti tarbijahinnaindeksit hoida deflatsioonis.
  • Foto: Erik Prozes
Juulis olid kaubad 2015. aasta juuliga võrreldes 0,2% kallimad ja teenused 0,5% odavamad. Kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad on eelmise aasta juuliga võrreldes langenud 1,3% ja mittereguleeritavad hinnad tõusnud 0,4%.
Juuniga võrreldes oli juulis tarbijahinnaindeksi suurimaks mõjutajaks toidu 2,1% kallinemine, mille põhjustas köögivilja 13,4% ja puuvilja 7,8% sesoonne hinnatõus. Suuremat mõju indeksile avaldas veel transport, kus juuliks ostetud lennukipiletid olid 15,5% odavamad ning mootorikütus odavnes kuuga 1,7%. Samuti toimusid rõivaste ja jalatsite laialdased soodusmüügid.
Vaata lähemalt Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.15, 10:00
Kütuse suur hinnalangus veab kulud alla
Statistikaameti andmetel on kõige suurema mõjuga tarbijahinnaindeksile aasta jooksul tervel viiendiku võrra langenud kütuse hind.
Uudised
  • 08.01.16, 12:47
Tarbijahinnaindeksi aastamuutust mõjutas enim mootorikütus
Tarbijahinnaindeks langes 2015. aastal 2014. aasta keskmisega võrreldes 0,5%. Languse suurimaks mõjutajaks oli mootorikütus, teatas Statistikaamet.
Uudised
  • 07.04.16, 11:26
Kütus mõjutab enim tarbijahinnaindeksi langust ja kasvu
Tänavu märtsis langes tarbijahinnaindeks (THI) võrreldes eelmise aasta märtsiga -0,2%, võrreldes tänavu veebruariga oli aga tõus 0,8%. Mõlema liikumise peamiseks põhjustajaks oli kütusehind.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele