Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways, et ehitada see pikemaks. Ligi 200 meetri pikkusele laevale lisatakse juurde 30 meetrit.
- Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways. Foto: Moshe Poulsen
Laevale pikkuse lisamiseks valmistati ette uus keskosa. Uue 30 meetri pikkuse laevakere keskosa transporditi Bremehaveni sadamasse, kus see paigaldati pooleks lõigatud laeva külge. Lisatava keskosaga saab laeva kogupikkuseks 230 meetrit, mis teeb 4300 liinimeetrit.
Pikendatud laev Primula Seaways seilab Rotterdam-Immingham liinil. Kuigi tegemist on tehniliselt keerulise projektiga, on laeva sellisel moel pikendamine siiski odavam ja kiirem kui uue laeva ehitus.
DFDS Group on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel.
Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine
9 fotot
- Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.