• 25.07.16, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod! Laeva pikendamiseks lõigati see pooleks

Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways, et ehitada see pikemaks. Ligi 200 meetri pikkusele laevale lisatakse juurde 30 meetrit.
Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways.
  • Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways.
  • Foto: Moshe Poulsen
Laevale pikkuse lisamiseks valmistati ette uus keskosa. Uue 30 meetri pikkuse laevakere keskosa transporditi Bremehaveni sadamasse, kus see paigaldati pooleks lõigatud laeva külge. Lisatava keskosaga saab laeva kogupikkuseks 230 meetrit, mis teeb 4300 liinimeetrit.
Pikendatud laev Primula Seaways seilab Rotterdam-Immingham liinil. Kuigi tegemist on tehniliselt keerulise projektiga, on laeva sellisel moel pikendamine siiski odavam ja kiirem kui uue laeva ehitus.
DFDS Group on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine
9 fotot
  • Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele