• 25.07.16, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod! Laeva pikendamiseks lõigati see pooleks

Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways, et ehitada see pikemaks. Ligi 200 meetri pikkusele laevale lisatakse juurde 30 meetrit.
Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways.
  • Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways.
  • Foto: Moshe Poulsen
Laevale pikkuse lisamiseks valmistati ette uus keskosa. Uue 30 meetri pikkuse laevakere keskosa transporditi Bremehaveni sadamasse, kus see paigaldati pooleks lõigatud laeva külge. Lisatava keskosaga saab laeva kogupikkuseks 230 meetrit, mis teeb 4300 liinimeetrit.
Pikendatud laev Primula Seaways seilab Rotterdam-Immingham liinil. Kuigi tegemist on tehniliselt keerulise projektiga, on laeva sellisel moel pikendamine siiski odavam ja kiirem kui uue laeva ehitus.
DFDS Group on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine
9 fotot
  • Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele