• 25.07.16, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod! Laeva pikendamiseks lõigati see pooleks

Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways, et ehitada see pikemaks. Ligi 200 meetri pikkusele laevale lisatakse juurde 30 meetrit.
Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways.
  • Laevaettevõte DFDS lasi kaheks lõigata kaubalaeva Primula Seaways.
  • Foto: Moshe Poulsen
Laevale pikkuse lisamiseks valmistati ette uus keskosa. Uue 30 meetri pikkuse laevakere keskosa transporditi Bremehaveni sadamasse, kus see paigaldati pooleks lõigatud laeva külge. Lisatava keskosaga saab laeva kogupikkuseks 230 meetrit, mis teeb 4300 liinimeetrit.
Pikendatud laev Primula Seaways seilab Rotterdam-Immingham liinil. Kuigi tegemist on tehniliselt keerulise projektiga, on laeva sellisel moel pikendamine siiski odavam ja kiirem kui uue laeva ehitus.
DFDS Group on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine
9 fotot
  • Kaubalaeva Primula Seaways pooleks lõikamine

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele