• 11.07.16, 16:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aastaga müüdud enam kui 50 000 ühe-eurost piletit

Eesti esimene odavbussifirma Simple Express alustas aasta eest üheeuroste bussipiletite müümist. Aastaga on reisinud 1 eurose piletiga enam kui 50 000 reisijat.
Simple Express
  • Simple Express
Alates eelmise aasta juunist hakkas Simple Express esimese Eesti bussifirmana pakkuma kaugliinidel reisijatele pileteid hinnaga alates ühest eurost. Simple Expressi kommertsvedude juhi Ott Arumeele sõnul on Simple Expressi reisidele müüdud pea 120 000 soodsat 1-3 eurost kampaaniapiletit, millest 1 euroseid pileteid lausa 50 000. „Meil on hea meel tõdeda, et reisijad on soodsad bussireisid hästi vastu võtnud. Simple Expressist on saanud tugev kaubamärk, mida reisijad eelistavad nii ühest eurost algavate hindade kui ka mugavate busside tõttu“, lisas Arumeel.
Tänaseks on Simple Express mitmekordistanud oma reiside arvu ning jõudsalt laiendanud üle Eestilist liinivõrku. „Oma tugevuseks ja konkurentsieeliseks peame nutikat ja läbimõeldud logistikat ning mõistlikku piletihinda. Me soovime, et mugavad ja soodsad bussireisid oleksid kättesaadavad ka maapiirkondade elanikele“, sõnas Arumeel. Simple Express on tänaseks kiireima kasvuga bussifirma Eestis, teenindades igapäevaselt 70 väljumist.
Ta lisas, et ettevõttel on plaanis Simple Expressi liinivõrku veelgi laiendada, lisades väljumisi nii olemasolevatele marsruutidele kui ka avades täiesti uusi liine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele