Kuna veohinnad on madalad, jälgivad maanteetranspordiettevõtted kulusid kullipilgul - iga sent on arvel ning eksimusteks ruumi pole.

- Flamenko juatuse liikme Raul Kirti sõnul sõltuvad kulud veofirmas palju autojuhist.
- Foto: Julia-Maria Linna
Transpordifirmade püsikuludeks on palgad, kütus ja maanteemaksud, ent ette võib tulla ka ootamatuid väljaminekuid, nagu näiteks juhud, mil juhid kukuvad sõidul olles jooma, mis tähendab, et tuleb Euroopasse sõita, et purjutajad ning lõhutud masinad sündmuskohal välja vahetada, kirjutab 7. juuni Äripäev logistika rubriigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.