Kuna veohinnad on madalad, jälgivad maanteetranspordiettevõtted kulusid kullipilgul - iga sent on arvel ning eksimusteks ruumi pole.

- Flamenko juatuse liikme Raul Kirti sõnul sõltuvad kulud veofirmas palju autojuhist.
- Foto: Julia-Maria Linna
Transpordifirmade püsikuludeks on palgad, kütus ja maanteemaksud, ent ette võib tulla ka ootamatuid väljaminekuid, nagu näiteks juhud, mil juhid kukuvad sõidul olles jooma, mis tähendab, et tuleb Euroopasse sõita, et purjutajad ning lõhutud masinad sündmuskohal välja vahetada, kirjutab 7. juuni Äripäev logistika rubriigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.