Kuna veohinnad on madalad, jälgivad maanteetranspordiettevõtted kulusid kullipilgul - iga sent on arvel ning eksimusteks ruumi pole.

- Flamenko juatuse liikme Raul Kirti sõnul sõltuvad kulud veofirmas palju autojuhist.
- Foto: Julia-Maria Linna
Transpordifirmade püsikuludeks on palgad, kütus ja maanteemaksud, ent ette võib tulla ka ootamatuid väljaminekuid, nagu näiteks juhud, mil juhid kukuvad sõidul olles jooma, mis tähendab, et tuleb Euroopasse sõita, et purjutajad ning lõhutud masinad sündmuskohal välja vahetada, kirjutab 7. juuni Äripäev logistika rubriigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.