Logistikaettevõtete sagedaseks veaks on info killustatus osakondade ja töötajate tööde vahel. Haldusprogramm muudab selle protsessi sujuvamaks ja annab ka märkimisväärset kokkuhoidu.

- Kui klienditellimused automatiseerida, muudab see logistikaettevõtte töö efektiivsemaks ning vähendab seega kulusid. Foto: Andras Kralla
Vedude planeerimine, vedude haldus ning arveldus käivad paljudes ettevõtetes üksteisest lahus. Töödest tervikülevaate puudumine kahandab aga kogu ettevõtte efektiivsust, kirjutab 26. aprilli Äripäev logistika rubriigis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.