• 28.03.16, 18:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued transiiditrendid kärbivad tõhusalt veokulusid

Veel seitse-kaheksa aastat tagasi käis põhiline transiit mööda maismaad. Täna on Lääne-Euroopasse kulgev transiidivoog liikunud läbi Poola kulgevatelt teedelt ära laevadele ehk intermodaalseks.
ASi ArcoTransport juhataja Ivo Krummi sõnul annab intermodaalne vedu võimaluse veokulusid optimeerida.
  • ASi ArcoTransport juhataja Ivo Krummi sõnul annab intermodaalne vedu võimaluse veokulusid optimeerida.
  • Foto: Andras Kralla
"Intermodaalseks võib nimetada vedu, kus veoauto koos poolhaagisega paigutatakse osaliseks veomarsruudi läbimiseks laeva," selgitas ASi Arco Transport juhataja Ivo Krumm ja lisas, et intermodaalsel veol liigub kaup kogu veoprotsessi ühes veovahendis, kirjutab 29. märtsi Äripäev logistika rubriigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele