Pärnu Tarneahelakonverentsil esitletakse esmakordselt uut veebipõhist teenust CargoOrder, mis aitab tellijal valida vajadustele vastava transpordilahenduse aidates seeläbi vähendada ettevõtte logistikakulusid.

- Uue veebipõhise teenuse CargoOrder juht Tõnis Hintsov.
CargoOrderi juhataja Tõnis Hintsov ütles, et uus teenus laiendab kaubaomaniku valikuvõimalusi, tehes seda läbi lihtsustatud valiku- ja otsustusprotsessi. „Hinnapäringud ja veotellimused jõuavad CargoOrderi poolt eelselekteeritud ekspedeerijateni. Soovime vähendada päringute ja tellimustega seotud administreerimist nii kaubaomanike kui vedajate pool. Käivitasime piltlikult öeldes transpordi valdkonna booking.com’i ning oleme sellega koostööpartner nii kaubaomanikele kui ka vedajatele. Me oleme seisukohal, et populaarne jagamismajandus ekspedeerimisvaldkonnas otseselt ei toimi, aga lihtne ligipääs parimatele ekspedeerimisteenustele loob kindlasti kõikidele koostööpartneritele väärtust,” selgitas Hintsov. CargoOrder.com ei ole veobörs, vaid päringute ja tellimuste keskkond, lisas Hintsov.
Praegu on CargoOrder alustanud auto- ja konteinervedude tellimuste vahendamisega. Peatselt lisanduvad ka lennu- ja kullerteenused. Uue teenusega saab kaupa liigutada üle maailma.
Kaubaveo tellijale on CargoOrderi teenused tasuta ja ekspedeerija tasub vaid toimunud vedudelt.
CargoOrder.com on loodud Eesti eraisikute poolt, kes omavad pikaajalist kogemust nii logistika valdkonnas kui ka IT arenduses.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevadel tegevust alustanud veebipõhine kaubaveopakkumisi vahendav CargoOrder hakkas augustis vahendama ka lennutranspordi pakkumisi.
Pärnus toimus Tarneahelakonverents 2016 „Transformatsioon“. Kuulajate ette astus üle paarikümne esineja ja külastati 2 ettevõtet. Vaata pilte konverentsil toimunust.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.