Asjade internet (internet of things) ehk IOT on hoogu kogumas ja lisaks kõigele muule seostub sellega ka Euroopas laineid lööv autojagamise (car sharing) süsteem. Tehnilisi lahendusi autojagamise haldamiseks on erinevaid. Erajagamise puhul haldab rakendus kogu tsüklit alates auto valimisest kuni hiljem selle tagastamiseni. Selle süsteemi puhul maksab inimene tehtava sõidu eest põhimõttel ”maksa, kui sõidad”. Ettevõtete auto jagamine süsteemi puhul jagavad autosid ettevõtte töötajad ja kui sõidukid ei ole parajasti ettevõttes rakendatud, võib neid liisida ka eraviisiliselt, et suurendada seeläbi sõidukite kasutust. Telemaatikalahendused teevad autojagamise süsteemi sel juhul võimalikult mugavaks. Näiteks on autot on lihtne broneerida nii, et ainult inimene, kes auto on broneerinud, saab selle avada (võtmeta auto) ja sõiduk on saadaval just siis, kui seda vaja on. Paljud suurlinnade elanikud on liiklusummikute ja parkimiskohtade vähesuse tõttu kaotamas huvi auto omamise vastu. Võimalus kasutada ettevõtte autot või jagada platvormi, et valida auto, sõita ja jätta see teatud paika, tähendab suurlinnades töötavatele ja elavatele inimestele vabadust ning taskukohast autotransporti ilma autot omamata. Lyngsie sõnul kasvab Euroopas autojagamise populaarsus hoogsalt. “Parim näide sellest on Berliin, aga amuti näeme autojagamise süsteemi hoogsat kasvu Taani suurimates linnades,” selgitas Lyngsie.