Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas laieneda logistikas välisturule
Välisturgudele laienemiseks tuleb ennekõike teha ära korralik kodutöö – selgeks teha kohalik kultuur, äritavad ning analüüsida oma finantsilist võimekust, et olla valmis sünniraskuseid üle elama.
ACE Logistics Groupi nõukogu esimehe Karli Lamboti sõnul teeb välisturgudel tegutsemine nad atraktiivseks partneriks.
Foto: Raul Mee
Logistikavallas on palju ettevõtteid, kes ei plaani kunagi välisturgi vallutama asuda. Kuid on ka neid, kellele on see peamine eesmärk või kelle loomulik areng on selleni viinud.
ACE Logistics Grupi juht Karli Lambot räägib, et viimane riik, kuhu laieneti, oli Valgevene, ja lisab, et see on otsekoheselt öeldes üks kummaline riik.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.