Mõnele Tallinnast väljuvale lennuliinile on juba tekkinud nii tihe konkurents, et lendude arv nädalas on kasvanud vaat et kahekordseks.
Pärast Estonian Airi lahkumist turult on Tallinna Lennujaamas tekkinud tihe konkurents - paljud lennufirmad võitlevad, et saada Eesti reisija endale. Tihe rebimine käib peamiselt Skandinaavia reisidel, kuhu on lendude arv nädalas peaaegu kahekordistunud. Nii airBaltic kui ka Finnair on osal liinidel pannud lendama suuremad lennukid.
Kaotajaks jäävad praeguses olukorras reisijad, kes soovivad lennata Venemaale. Moskvasse sõidab ainult Aeroflot ning Peterburi, kuhu varem lendas Estonian Air, otselennuga enam minna ei saagi.
Vaata
Äripäevast kaarti, mis toimub Tallinna lennujaamast pakutavate lennuvõimalustega.
Seotud lood
Juulikuus teenindas Tallinna Lennujaam ligi 228 000 reisijat, regulaarreisijate arv vähenes mullusega võrreldes ühe protsendi eelkõige seoses pakkumise vähenemisega regulaarlendudel.
Soome lennufirma Finnair aktsia hind kukkus enim viimase kolme aasta jooksul, kuna ettevõte teatas lennuvõimsuse vähenemisest ning prognoosib loodetust väiksemat käivet.
Teist kuud järjest jääb Eesti riigile kuuluv Nordica lõunanaabritele alla.
airBaltic teatas, et temast on saanud Eestis suurim lennufirma, kuna vedas aprillis Tallinna lennujaamast rohkem reisijaid kui kohalik lennuettevõte Nordica.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.