Mõnele Tallinnast väljuvale lennuliinile on juba tekkinud nii tihe konkurents, et lendude arv nädalas on kasvanud vaat et kahekordseks.
Pärast Estonian Airi lahkumist turult on Tallinna Lennujaamas tekkinud tihe konkurents - paljud lennufirmad võitlevad, et saada Eesti reisija endale. Tihe rebimine käib peamiselt Skandinaavia reisidel, kuhu on lendude arv nädalas peaaegu kahekordistunud. Nii airBaltic kui ka Finnair on osal liinidel pannud lendama suuremad lennukid.
Kaotajaks jäävad praeguses olukorras reisijad, kes soovivad lennata Venemaale. Moskvasse sõidab ainult Aeroflot ning Peterburi, kuhu varem lendas Estonian Air, otselennuga enam minna ei saagi.
Vaata
Äripäevast kaarti, mis toimub Tallinna lennujaamast pakutavate lennuvõimalustega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Juulikuus teenindas Tallinna Lennujaam ligi 228 000 reisijat, regulaarreisijate arv vähenes mullusega võrreldes ühe protsendi eelkõige seoses pakkumise vähenemisega regulaarlendudel.
Soome lennufirma Finnair aktsia hind kukkus enim viimase kolme aasta jooksul, kuna ettevõte teatas lennuvõimsuse vähenemisest ning prognoosib loodetust väiksemat käivet.
Teist kuud järjest jääb Eesti riigile kuuluv Nordica lõunanaabritele alla.
airBaltic teatas, et temast on saanud Eestis suurim lennufirma, kuna vedas aprillis Tallinna lennujaamast rohkem reisijaid kui kohalik lennuettevõte Nordica.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.