Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
PILDID: Autotranspordisektor kogunes konverentsile
Autovedajate Aastakonverentsil oli ligi paarkümmend esinejat, keda oli kuulamas üle saja konverentsil osaleja.
Teemaksu alternatiive tutvustanud MKMi teedetalituse ekspert Lauri Künnapuu ütles, et veokite ajapõhine teekasutustasu vähendaks ettevõtete kasumimarginaali 12,8%-lt 11,7%-le.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.