Tallinna Botaanikaaias toimus logistikauudised.ee konverents „Säästlik autopark“, kus enam kui 80 osavõtjat arutati võimaluste üle kulude vähendamiseks sõidukipargis. Vaata pilte.
Konverentsil vaadati võimalusi, milline autopark kujuneb omanikule kõige säästlikumaks. Sarnaselt eelmisele aastasele sai kuulda konverentsil erinevaid säästlike autopargi kogemuslugusid gaasi- ja elektriautodest. Konverentsil arutati, millist kütuseaktsiisi peaks riik soosima ja millist vältima. Eraldi oli luubi all, mida teha seisva ja iganeva masinapargiga, kuidas panna seisvad masinad raha teenima ja millal üldse on mõistlik vahetada masinaparki.
Konverentsil oli 8 ettekannet ja 2 arutlusringi. Konverentsi toetaja ELKE Auto korraldas proovisõite uute Toyota mudelitega. Konverentsi kava näeb
SIIT.
Logistikauudised kajastas päeva jooksul konverentsi ettekandeid ja arutelusid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
On üsna ebamõistlik sõita tanklasse ja maksta sõiduki tankimisel kütuse eest hinda, mis on postil kirjas. Soodsama hinna võimalust pakuvad nii läbirääkimised kütusefirmadega kui ka ühisostud.
Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov ütles Säästliku autopargi konverentsil, et Eesti peaks transpordis taastuvkütuste osakaalu täitmiseks ehitatama 50 surugaasitanklat.
Maanteeameti haldusjuht Rein Einer kinnitas konverentsil „Säästlik Autopark“, et ametis kaotati aastaga kõikide juhtide personaalsed autod. Kütuse kokkuhoid on olnud liitrites 23%.
Konverentsil „Säästlik Autopark“ kütuseaktsiisi teemalises arutlusringis osalejad pooldasid aktsiisitõusude asemel Eestis automaksu kehtestamist.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.