• 18.08.15, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alaneb diislikütuse varumakse määr

Majandus- ja taristuminister Kristen Michal allkirjastas määruse eelnõu, millega alaneb diislikütuse varumakse määr.
Ettevõtted maksavad edaspidi kütusevaru hoiustamise eest senisest 14,6 protsenti vähem ehk 3,5 eurot aastas tuhande liitri eest. „Julgeoleku ja energiasõltumatuse tagamiseks vajaliku varukütuse hoiustamise määr langeb ning loodetavasti väheneb pisut ka lõpptarbija poolt makstav kütuseliitri hind, sest tarnijad peavad varukütuse hoidmise eest vähem tasuma,“ ütles minister Kristen Michal.
Varumakse määr kehtestatakse enne kalendriaasta algust ja seda saab täpsustada kord aastas vastavalt kujunenud kuludele.
Eesti vedelkütusevarusid hoiustab riigile kuuluv Eesti Vedelkütusevaru Agentuur (OSPA). Riigi reservis on vähemalt 90-päevasele imporditud kütuste kogusele vastav varu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rahvusvahelise Energiaagentuuri liikmena (IEA) on Eesti osaline rahvusvahelisest solidaarsus- ja koordinatsioonimehhanismist naftakütuste varude jagamisel kriisiolukordades.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele