Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Üks pakiautomaadi lahter 55 elaniku kohta.
Pakiautomaatide edu on tihedalt seotud e-kaubanduse kasvuga, pakkudes nii ettevõtjatele kui organisatsioonidele uusi võimalusi oma klientide ja toetajatega side pidamiseks.
„Eestlased on pakiautomaatide usku rahvas. Täna on Eestis üks pakiautomaadi lahter iga 55 elaniku kohta,“ selgitas pakiautomaatide eduOmniva juhatuse liige Ansi Arumeel. „Tänaseid logistikamaailma trende arvestades ei ole mingi ime, kui juba mõne aasta pärast oleks piltlikult väljendudes igal eestlasel oma pakiautomaat,“ sõnas ta ja lisas, et selle näitajaga hoiame maailmas kindlat esikohta.
TNS Emori uuringu kohaselt kasvas 2014. aastal eraisikute postipakiturg Eestis 32%. Pakkide kättesaamissageduselt tõusid pakiautomaadid kullerposti teenusest ehk pakkide kojukandest esmakordselt ette.
E-kaubanduse areng kasvatab kiiresti pakiautomaatidega saadetud pakkide arvu, kirjade arv seevastu väheneb oodatust kiiremini, selgub rahvusvahelise logistikaettevõtte Omniva poolaasta majandustulemustest.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.