Transporditava kauba puhul on ülimalt oluline korralik pakendamine, sest just kehv pakend on üks peamisi põhjuseid, miks kaup vigastada saab.
Kaup peab ASi Schenker tegevdirektor Janek Saareoksa sõnul olema pakendatud selliselt, et see ei puruneks, müügipakend jääks terveks ning põrutamine ei kahjustaks kaupa. “Pakendeid peab olema võimalik asetada ka euromõõdus alustele ning samuti kinnitada, sel juhul on üldjuhul tavakaupade jaoks lahendus läbi mõeldud,” kirjeldas Saareoks.
ASi DSV Transport müügi- ja turundusjuhi Tanel Vaarmanni sõnul võib nende kogemuse järgi öelda, et kauba ebapiisav pakendamine on selgelt kauba vigastuste peamine põhjus.
Enimlevinud on see probleem just importkaupade puhul – paljud Eesti ettevõtted ostavad kaupu EXW-tarnetingimusel, sealjuures pole täpset ülevaadet kauba pakkelahenduse kohta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mitmed Eesti toiduainete tootjad kinnitavad, et oma pakendisüsteemi põhjalikult läbi mõtelnud ning arvestanud nii toote omapäradega kui transpordikindlusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.