Pärnus toimus kahepäevane Tarneahelakonverents 2015 „Edu valem“. Kuulajate ette astus üle veerandsaja esineja ja külastati 3 ettevõtet.
Hotellis Strand toimunud Pärnu Tarneahelakonverentsil oli sarnaselt eelmise aastaga üle 170 osaleja. Konverentsil kuulis 26 esinejat. Kahe päeva jooksul räägiti, millised väljakutsed ootavad ees tarneahelate juhtimises, kuidas ehitada tulemuslike tarneahelaid ja kuidas nende toimimist mõõta, ettevõtete juhid jagavad oma kogemusi edukate tarneahelate loomisest, räägitakse tulevikuvisioonidest ja –trendidest ning kuidas infotehnoloogia aitab kaasa tarneahela toimimisele. Mängitakse ka tarneahela simulatsioonimängu ja on võimalik külastada oma edukust tõestanud ettevõtteid AQ Laertool, Wendre ja Ruukki. Konverentsi peaesineja oli maailmas tunnustatud ärikonsultant ja futurist Patrick Dixon, kes räägib Eesti tööstust ja tarneahelaid mõjutavatest globaalsetest trendidest – mis on maailmas toimumas ning millised muudatused ootavad ees tootmistegevuse paiknemist ning tarneahelate juhtimist.
Pärnu Tarneahelakonverents toimub teist korda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Logistika Plussi logistikajuht Madis Rõzov rääkis Pärnu tarneahelakonverentsil, et Nurmevälja logistikakeskuse seinale paigaldatud päikesepaneelid teenivad end tagasi 8 aastaga.
Tänavusel Pärnu Tarneahelakonverentsil teeb ettekande maailmas tunnustatud ärikonsultant ja futurist Patrick Dixon, kes räägib Eesti tööstust ja tarneahelaid mõjutavatest globaalsetest trendidest.
Drooni tootja Threod Systems müügijuht Indrek Vimberg rääkis Pärnu tarneahelakonverentsil, et droonid jäävad veel mõneks ajaks kasutusele peamiselt monitoorimisseadmetena.
Pärnu tarneahelakonverentsi arutlusringis pakuti välja idee, et Eesti ettevõtted võiksid ühiselt investeerida logistikakeskuse rajamisse Saksamaale.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.