• 04.03.15, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

VKG Transpordi juht lahkub Viru Keemia Grupist

Seitseteist aastat Viru Keemia Grupi koosseisu kuuluvat ettevõtet VKG Transport juhtinud Raimond Niinepuu lahkub kevadel kontsernist.
„Olen töötanud VKG-s seitseteist aastat. Olen olnud VKG Transport AS-i juhatuse liige selle algusest. Seitsmeteistkümne aastaga muutus ettevõte kontsernisisesest partnerist rahvusvaheliseks ettevõtteks. Täna on VKG Transport Eesti üks suuremaid transpordiettevõtteid logistika valdkonnas. Praegu tunnen, et on õige aeg minna edasi, rakendada VKGs saadud teadmisi ja kogemusi mujal. Olen tänulik VKG Transpordi ja kogu kontserni töötajaskonnale, kellega koos oleme lahendanud keerulisi, kuid eesmärkideni viivaid ülesandeid,“ rääkis Raimond Niinepuu oma otsusest lahkuda ametikohalt.
"Viru Keemia Grupp on tänulik Raimondile tehtud suurepärase töö eest. Raimond on andnud suure panuse VKG Transpordi kiirele arengule. Saadud kogemus suurte rahvusvaheliste projektidega teeb temast vaieldamatult oma ala tippjuhi Eestis. Pean õigeks, et Raimond soovib oma jõudu ja energiat ning saadud kogemusi ellu viia uutes projektides. Soovin talle edu edaspidiseks," sõnas Viru Keemia Grupi juhatuse esimees Priit Rohumaa.
VKG Transport on Viru Keemia Gruppi kuuluv tütarettevõte, kus käesoleval ajal töötab 157 inimest, ja 2014.a käive oli üle 18 mln euro. Ettevõte osutab rahvusvahelisi ja riigisiseseid auto- ja raudteetranspordi teenuseid, veab ohtlikke veoseid autotranspordiga, remondib ja hooldab raudteid ning osutab kaubavedude ekspediitorteenuseid raudteedel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele