Eesti vineermööblit valmistav Radis müüb enda tooteid Amazoni veebikaubamajas ning koostöö alguses pidid nad sõlmima Amazoniga 75 leheküljelise lepingu, milles ka hulgaliselt trahve tarneprobleemide korral.
Radise tegevjuht Mauri Abner ütles, et Amazoni hankija juhend ehk leping on 75 lehekülge pikk, igal lehel on kirjas võimalikud trahvid, kui hankija eksib millegi vastu eksib – näiteks on kaup valesti pakitud, alus liiga kõrge vms. „Selline manuaal oli päris sisutihe lugemine, kus ühtegi väikest lõiku ei võinud tähelepanuta jätta, aga seni oleme kõik saadetised puhtalt läbinud,“ ütles Radise tegevjuht.
Kaup tuleb Amazoni vahelattu saata tunniajase täpsusega. „See on vajalik selleks, et Amazoni vahelaos mitte kaubaautode järjekorda tekitada. Tänu headele Eesti transpordifirmadele on meil õnnestunud väga täpselt prognoosida kauba kohalejõudmist,“ rääkis Abner.
Pikemalt loe Amazoniga koostööst ja logistikast Äripäeva teemaveebist
kaubandus.ee.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.