• 03.12.14, 12:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas toimub logistika Amazoni veebikaubamajas

Eesti vineermööblit valmistav Radis müüb enda tooteid Amazoni veebikaubamajas ning koostöö alguses pidid nad sõlmima Amazoniga 75 leheküljelise lepingu, milles ka hulgaliselt trahve tarneprobleemide korral.
Radise tegevjuht Mauri Abner ütles, et Amazoni hankija juhend ehk leping on 75 lehekülge pikk, igal lehel on kirjas võimalikud trahvid, kui hankija eksib millegi vastu eksib – näiteks on kaup valesti pakitud, alus liiga kõrge vms. „Selline manuaal oli päris sisutihe lugemine, kus ühtegi väikest lõiku ei võinud tähelepanuta jätta, aga seni oleme kõik saadetised puhtalt läbinud,“ ütles Radise tegevjuht.
Kaup tuleb Amazoni vahelattu saata tunniajase täpsusega. „See on vajalik selleks, et Amazoni vahelaos mitte kaubaautode järjekorda tekitada. Tänu headele Eesti transpordifirmadele on meil õnnestunud väga täpselt prognoosida kauba kohalejõudmist,“ rääkis Abner.
Pikemalt loe Amazoniga koostööst ja logistikast Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele