Valitsus kinnitas eile riigimaanteede teehoiukava muudatuse, mis võimaldab järgmisel aastal kasutada teede rekonstrueerimisel Euroopa Ühtekuuluvusfondi raha esialgu planeeritust 17 miljoni euro võrra enam.
Valitsus tegi muudatuse riigimaanteede teehoiukavasse. Sellega viidi kava vastavusse riigi eelarvestrateegiaga ning tagatakse välisvahendite kiirem kasutusele võtmine. Muudeti üleeuroopalisse transpordivõrgustikku (TEN-T) kuuluvate teede rekonstrueerimis- ja ehitusobjektide nimekirja nii, et tuleval aastal on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi raha esialgselt planeeritust 17 miljoni võrra rohkem kasutada.
Majandus- ja taristuminister Urve Palo sõnul on teehoiukavas nüüd plaanis järgmisest aastast alustada näiteks Jõhvi-Ahtme-Puru, Roosna-Alliku-Ahula ja Üdruma-Laiküla teelõikude rekonstrueerimisega ning Väo sõlme ehitust juba ülejärgmisel ja Kanama-Keila lõigu ehitust 2018. aastal. „Kõigi ühenduste arendamisel on lõppeesmärgiks taastada teede kandevõimet, suurendada läbilaskevõimet ja parandada liiklusohutust,“ lisas Palo.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.