Valitsus kinnitas eile riigimaanteede teehoiukava muudatuse, mis võimaldab järgmisel aastal kasutada teede rekonstrueerimisel Euroopa Ühtekuuluvusfondi raha esialgu planeeritust 17 miljoni euro võrra enam.
Valitsus tegi muudatuse riigimaanteede teehoiukavasse. Sellega viidi kava vastavusse riigi eelarvestrateegiaga ning tagatakse välisvahendite kiirem kasutusele võtmine. Muudeti üleeuroopalisse transpordivõrgustikku (TEN-T) kuuluvate teede rekonstrueerimis- ja ehitusobjektide nimekirja nii, et tuleval aastal on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi raha esialgselt planeeritust 17 miljoni võrra rohkem kasutada.
Majandus- ja taristuminister Urve Palo sõnul on teehoiukavas nüüd plaanis järgmisest aastast alustada näiteks Jõhvi-Ahtme-Puru, Roosna-Alliku-Ahula ja Üdruma-Laiküla teelõikude rekonstrueerimisega ning Väo sõlme ehitust juba ülejärgmisel ja Kanama-Keila lõigu ehitust 2018. aastal. „Kõigi ühenduste arendamisel on lõppeesmärgiks taastada teede kandevõimet, suurendada läbilaskevõimet ja parandada liiklusohutust,“ lisas Palo.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.