Alates uue aasta jaanuarist peab Läänemerel, Põhjamerel ja Inglise kanalis kasutama laevakütuseid, mille väävlisisaldus on kehtiva regulatsiooniga võrreldes 10 korda madalam.
Laevaomanikel on madala väävlisisaldusega kütuse kasutamise alternatiivina võimalik kasutada biokütuseid, veeldatud maagaasi või heitgaaside puhastussüsteemi, mille tulemusena on õhusaaste samaväärne või parem, kui madala väävlisisaldusega kütuse kastamisel, teatas keskkonnaministeerium. Lisaks annab direktiiv võimaluse katsetada uusi heitevähendusmeetodeid.
Seoses uute nõuete rakendamisega hakkab keskkonnainspektsioon tegema senisest põhjalikumat järelevalvet laevakütuste kvaliteedile.
Autor: aripaev. ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.