Venemaa Amur Minerals plaanib võtta kasutusele ligi sajand tagasi suurt populaarsust leidnud õhulaevad, et lennutada kaevanduskohta varustust ja sealt tagasi Siberi vase- ja niklimaaki, kuna karmid talved raskendavad tavatransporti, vahendab Bloomberg.
Amur sõlmis Worldwide Aerosega kahe zeppelini kasutamiseks kavatsuste kokkuleppe. Kumbki zeppelin suudab vedada 250tonnist koormat.
Õhulaevu saab kasutada keerulisel maastikul, kuna nad suudavad startida ja maanduda vertikaalselt. Nende kasutus tuleb ka odavam kui 140 miljoni dollarilise tee rajamine lähima raudteejaamani. Kütusekulud on vaid kolmandik transpordilennuki omadest, ütles Aerose juhatuse esimees Igor Pasternak.
Amur püüab saada Vene ametivõimudelt kaevanduslitsentsi Kun-Manie projekti rajamiseks, kus peaks leiduma 650 600 tonni niklit ja 178 400 tonni vaske.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.