Tallinna volikogu esimehe Toomas Vitsuti eelnõu Rail Balticu trassivariantide kohta jõudis täna linnavolikogu menetlusse.
Vitsuti sõnul lähtub eelnõu eelkõige vajadusest vähendada raudteevedudega kaasnevaid linnasiseseid riske, teatas linnavolikogu. Dokumendis on soovitus kavandada Rail Balticu trass mitte läbi linna, vaid Sakust Lagedini Tallinna ringtee kõrval. Volikogu teatel on selline variant kooskõlas ka Tallinna pikaajalise arengukavaga ja riiklikult olulise Paldiski sadama vajadustega.
Vitsuti ütluste järgi on Tallinn aastaid otsinud võimalusi ohtlike veoste vähendamiseks läbi linna, mistõttu ei saaks linn nõustuda linnaelanike ja -keskkonna jätkuva ohustamisega ega ühegi selle heaolu halvendava trassikoridori valikuga.
Eelnõu heakskiitmisega toetaks Tallinna volikogu Harjumaa viie valla seisukohta eelistada Rail Baltic trassivarianti 12A tingimusel, et see kulgeb piki Tallinna ringteed ja liitub hiljem trassivariandiga 11B.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jõelähtme, Rae, Kiili, Saku, Kose ja Kohila valdade juhid otsustasid Harjumaa territooriumil Rail Balticu reisiliikluseks eelistada olemasolevat raudtee koridori, kaubavedudeks pakuti alates Sakust välja uut trassialternatiivi.
Tallinna linnavalitsus ei toeta rahvusvahelise raudteeühenduse Rail Baltic rajamist elupiirkonna ja Ülemiste järve lähedale.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.